“La doi paşi” – Cea mai mare ţeapă oferită de Metro micilor întreprinzători

„Intrarea în programul La Doi Paşi a presupus un efort şi costuri mai mici decât beneficiile”

      Cam aşa sună feedback-ul unui client (feedback ficţional), pe webiste-ul programului mai sus menţionat. De ce oare Metro nu spune poveştile şi celor care s-au retras din franciză ? credeţi-mă, nu sunt deloc puţini.

   Care sunt avantajele reale ale acestui program ?

  – taxă lunară plătită către Metro (minim 500 ron pentru un magazin de 40m pătraţi)

  – aveţi obligaţia să cumpăraţi produse Metro (Aro, Fine Food, Fine Dreaming etc), pe care apropo, eu ca şi client nu le cumpăr

  – primiţi o siglă şi bannere lipite pe magazinul dvs. cu “la doi paşi”. Pentru minim 6000 de ron pe care îi plătiţi anual către Metro (dacă rezistaţi un an), chiar merită.

  – un consultant specializat şi profesionist (de obicei nu are mai mult de 12 clase, iar dacă are bacalaureatul luat şi ştie să scrie corect,chiar poate fi considerat profesionist Metro) o să vă spună cum trebuie să vă aşezaţi marfa la raft. Dacă nu sunteţi de acord cu sfaturile lui, până la urmă va fi el de acord cu dvs. Pentru el important este ca dvs să încheiaţi contractul.

  – o să fiţi momiţi cu beneficii de genul “premiem performanţa” şi alte programe de fidelizare, care la final o să acopere cheltuielile dumneavoastră. Adică dvs la sfârşitul anului puteţi primi cei 6000 de ron înapoi, sub formă de vouchere de cumpărături, discount-uri şi alte rahaturi convingătore, care o să vă facă să credeţi că Metro chiar o să vă ajute la dezvoltarea afacerii. Adevărul este cu totul şi cu totul altul. Dvs. sunteţi cei care ajutaţi Metro.

  – un alt avantaj reprezintă firma de recuperare debite Urban. Aţi uitat să plătiţi taxa ? vă sună recuperatorii, iar dacă nu, Metro vă dă în judecată. “Păi cum dom’le, v-am obligat să cumpăraţi produse de la noi şi să ne plătiţi taxă de franciză, iar vouă nu vă convine ? nu doriţi să vă dezvoltaţi afacerea ?

   Cam asta înseamnă în mare parte franciza “LaDoiPaşi”. Un program care se adresează în mare parte ţărănuşilor care îşi deschid un magazin şi habar nu au cum să-l administreze, lăsându-se păcăliţi de Metro.

“Bună ziua, de la Metro. Pentru o eventuală colaborare, cu cine putem colabora ? “

Cam aşa sună abordarea unui consultant Metro, care încearcă să vândă oamenilor nişte vise precum: “vă ajutăm să vă creşteţi vânzările şi să vă dezvoltaţi afacerea”.

Leave a comment